Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

14. 9. 2010.

Punjene pohovane palačinke


Ne znam čoveka koji ne voli palačinke. Neki su ljubitelji slatkih, naki slanih.  Ove pohovane su dobar način da od lepog predjela napravite i dobar ručak. Mogućnosti za filovanje su ograničeni onim što imate u frižideru ili vašom maštom i ukusom.

Potrebno je:
za palačinke
-20 kašika brašna
-1 kašičica soli
-1 kašika šećera
-1 jaje
-1dl ulja
-600ml vode
za filovanje:
-200g mladog sira
-malo soli
ili
-400g šampinjona
-1 manja šargarepa
-1 glavica crnog luka
-malo ulja
-1 kašika vegete
i za pohovanje
-5 kašika brašna
-3 jajeta
-100g prezle
-ulje za prženje


Način pripreme:
 U činiju staviti brašno, so, šećer, jaje i ulje pa mutiti uz postepeno dolivanje vode da se dobije ujednačeno glatko, tečno testo. Od ovog testa peći palačinke u tiganju. Ukoliko imate teflonski tiganj za palačinke nema potrebe da ga podmazujete.
Fil od sira:
Mladi sir (ja sam koristila Dukatov "Prezident" sir) iseckajte na kockice i posolite.
Fil od šampinjona:
Na ulju prodinstati sitno iseckan crni luk i šargarepu izrendanu na sitno. U to dodati šampinjone isečene na listiće i dinstati sve zajedno dok ne ispari sva tečnost. Na kraju začiniti vegetom.
Palačinke filovati pa zamotavati kao sarme, sa preklopljenim krajevima da fil ne bi curio. Potom ih panirati u brašno, umućena jaja i prezlu i pržiti u dubljem ulju.



PRIJATNO!

3 коментара:

  1. Tako ih volim, a tako su kalorične! Nisam ih dugo pravila, pa sam se baš uželela. Sjajna stvar za društvo!

    ОдговориИзбриши
  2. Baš kako si rekla nema čovjeka koji je voli palačinke. Ja ih inače radije biram u slatkoj verziji, ali mi i ove djeluju jako primamnjivo. Odlično si ih napunila, sviđa mi se i jedna i druga kombinacija. Super izgledaju i meni bi čak i jedna uz neku finu salatu bila cijeli ručak :)

    ОдговориИзбриши
  3. @jelena: kalorije uvek kompenzujem količinom, umesto tri smažem jednu i svi zadovoljni :)
    @ Branka: Ove i jesu bile kompletan ručak ;) a pretekne neka i sa džemom :)

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!