Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

15. 10. 2010.

Pileća bela čorba


Prvi put sam je pravila za sinov prvi rođendan. Bilo je jako puno gostiju a moja čorbica je bila pojedena i nahvaljena. Tražili su mi i recept, a ja im nisam dala. To je recept kako moja mama kuva belu čorbu. Znam da sve to može i jednostavnije da se spremi ali da li će ukus biti jednako dobar, ne znam, nisam je nikada spremala drugačije.



Potrebno je:
-1 batak sa karabatakom
-2 šargarepe
-1 koren peršuna
-1 koren paštrnaka
-1 koren celera
-1 glavica crnog luka
-malo ulja
-so, biber, mešavina začina, lovorov list
-1 kašika brašna
-2 kašike kisele pavlake
-1 žumance
-1 limun

Način pripreme:
Pileće meso i jednu očišćenu šargarepu naliti vodom i staviti da se kuva. Skuvano meso izvaditi iz supe, a supu ostaviti na stranu. Luk i korenasto povrće očistiti, optari pa nastrugati na sitno rende i staviti u šerpu na malo ulja da se dinsta sa lovorovim listom. Za to vreme kuvano meso odvojiti od kosti i sitno naseckati, a kuvanu šargarepu iseći na kolutiće. Dodati u povrće pa naliti supom. Kada provri dodati so, biber, začin i sok od limuna. Brašno razmutiti u malo vode pa dodati u čorbu. Pre serviranja u čorbu umešati legir od umućenog žumanca sa pavlakom.
Ukoliko želite da čorba izgleda lepše pileće meso iseckajte na sitne kockice pre kuvanja. Naravno mogu se koristiti i drugi delovi pileta, ne samo navedeni.
Ovu čorbu možete napraviti na isti način i od telećeg ili junećeg mesa.

PRIJATNO!

7 коментара:

  1. Sjajno!Obožavam ovakve čorbe,sviđa mi se način pripreme povrća:))

    ОдговориИзбриши
  2. S A V R Š E N A moja omiljena bela čorba !!! :-))))

    ОдговориИзбриши
  3. @stočić: sa ovakvom pripremom se dobije fina gustina čorbe a i vrlo specifičan ukus čorbe :)
    @Jovana: Hvala!

    ОдговориИзбриши
  4. i meni treba za prvi rodjendan dali je ova kolicina namernica dovoljna za vise gostiju ili treba duplo

    ОдговориИзбриши
  5. Izvinjavam se na zakasnelom odgovoru. Ova količina namirnica je dovoljna za 4-5 osoba. Ako još uvek niste proslavili rođendan, a i ako jeste, srećan rođendan!

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман1. мај 2013. 09:54

    Koliko vode ide na ovu kolicinu mesa i povrca?

    ОдговориИзбриши
  7. Dve litre vode je dovoljno na ovu količinu sastojaka, s tim da ukoliko supa više uvri uvek prilikom zakuvavanja čorbe možete doliti i obične vode.

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!