Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

25. 10. 2010.

Švarcvald (Schwarzwald) torta


Nastavak ili početak priče o rođendanu jednog dečaka ide ovako: na pitanje kakvu bi tortu želeo reko je da nije važno koja je samo da je sa višnjama. Razmišljala sam da li da napravim nešto po receptu ili da se okušam sa nekom kombinacijom iz glave. Ipak sam, prvenstveno zbog veličine torte, odlučila da bude već oprobana Švarcvald torta. Nisam smela da eksperimentišem jer bi u slučaju neuspeha mnogo materijala otišlo u bespovrat. Ovde ću navesti mere za jednu okruglu tortu za pleh prečnika 26cm. Ja sam pravila tri mere.Kore sam pekla u tepsiji 30X35cm i sekla ih uzduž na tri trake od kojih sam formirala broj sedam. Da, da, bila je to jedna veeeelika torta! Naravno, ipak je najlepša kada se ukrasi šlagom, višnjama i struganom čokoladom ali ovog puta je obložena crvenim i belim fondanom, staza je od crnog fondana. Crveni i crni fondan sam kupila gotov, a beli sam pravila po MINJINOM RECEPTU i moram priznati da je lakše bilo raditi sa domaćim fondanom. Automobile sam takođe kupila gotove.


Potrebno je:
-5 jaja
-125g brašna
-125g čokolade za kuvanje
-450g šećera
-125g putera
-500ml slatke pavlake
-500g višanja
-2 kesice učvršćivača za šlag

Način pripreme:
Razdvojiti žumanca i belanca pa žumanca penasto umutiti i dodati im otopljenu čokoladu i puter. Posebno umutiti belanca sa 150g šećera pa sjediniti ove dve mase. Potom dodati brašno, izmešati varjačom pa presuti testo u okrugli pleh prečnika 26cm i peći 15 minuta na 200 stepeni. Pečenu koru preseći na tri dela.
U šerpu staviti višnje i 300g šećera i skuvati ih kao za slatko, da se od soka dobije sirup i ostaviti da se ohlade.
Slatku pavlaku umutiti sa učvršćivačem. Pre filovanja torte višnje ocediti od sirupa.
Prvu koru staviti na tacnu, poprskati je sirupom od višanja, naneti jednu trećinu fila pa odgore nabacati polovinu višanja, preklopiti drugom korom i ponoviti postupak filovanja. Treću koru kao i strane torte premazati ostatkom slatke pavlake, ukrasiti sa par višanja i nastruganom čokoladom ili čokoladnim mrvicama.


PRIJATNO!

7 коментара:

  1. Bravo za kreativnost i srećan dečku rođendan! Još nisam radila sa fondanom ali gledajući sve vas kako radite sa Minjinim fondanom i ja ću se osmeliti.

    ОдговориИзбриши
  2. @Fuat:teşekkürler!
    @jelena:hvala! Minja je objavila i video recept za fondan, tako da nema greške, možeš samo da uspeš. Inače jako mi se dopalo kako fondan učvrsti tortu i jako lepo se seče, a nije uopšte komplikovan za upotrebu.

    ОдговориИзбриши
  3. torta je prečarobna i sretan rođendan dječaku!

    ОдговориИзбриши
  4. Super torta ! Vanjski dio sam već iskomentirala :)) a što se tiče schwarzwaldice tu kod mene nema greške, odličan izbor i odlično napravljena ! I super si se snašla sa fondanom, baš si je lijepo obložila.

    ОдговориИзбриши
  5. @Chiara: Grazie!
    @Nada & Nina: Hvala puno!
    @Branka: Hvala! Torta je bila prevelika i komplikovano je bilo obložiti je fondanom u jednom komadu pa smo je radili iz delova, ali obzirom da sam prvi put radila sa fondanom zadovoljna sam.

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!