Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

17. 11. 2011.

Pita sa sirom "harmonika"

Jednom prilikom sam negde na netu videla nešto slično. A možda je u pitanju bila pogača, a ne pita. Kako god, pita sa sirom postoje dve vrste: sa kupovnim korama i sa domaćim korama. Sir k'o sir, uvek isti, ili sličan, bez mnogo mudrosti. Znači, kako god da smućkamo sve sastojke za jednu pitu sa sirom i ispečemo, ne može da bude greške, to nikako ne može da nevalja. E, sad, varijacije su moguće samo u različiom načinu baratanja sa korama. Da li će se gužvati, savijati u krug, ređati ravno ili motati u pužiće. Stvar ličnog ukusa, ili momenta inspiracije.
Ja se zaista ne sećam da li je "harmonika" bila pogača ili pita, nemojte mi zameriti, ali nisam imala nameru tako da radim ovu pitu u startu. Usput, dok sam mutila fil, negde iz malog mozga mi je izašla na videlo ta "harmonika" ideja.
I evo je. Pita k'o pita, isti ukus kao i sve druge pite sa sirom (sitnim kravljim, dobro, de, znam da i sireva ima raznih).




Potrebno je:

-500g kora za gibanicu
-500g sitnog sira
-5 jaja
-2 kašike pavlake
-3dl mleka
-2 kašičice soli
-2dl ulja
-2dl vode

Način pripreme:

Umutiti sir, kašičicu soli, 3 jajeta, 1dl mleka i 1dl ulja. Kašiku fila naneti na jednu koru, zamotati je u rolnu i staviti u podmazan pleh. Tako mazati i rolati svaku koru i ređati ih jednu uz drugu dok se ne utroši sav materijal.
Pomešati 1dl ulja i 2dl vode i preliti pitu. Ostaviti da kore upiju tečnost pa staviti u zagrejanu rernu na 200 stepeni da se poče dok ne porumeni.
Umutiti 2 jajeta, pavlaku, kašičicu soli i 2dl mleka pa ovim preliti pitu pri kraju pečenja i vratiti u rernu da se zapeče.
Pečenu pitu možete seći popreko na parčad ili uzduž na "prste", opet, odvolje vam.

Pečena pita pre prelivanja


PRIJATNO!

3 коментара:

  1. Ma ne može ništa ni da joj priđe :) Pita sa sirom je pita sa sirom :) Ja je ovako stalno pravim, tako mi dođe onako kao finger foood pa je grickam po ceo dan :)

    ОдговориИзбриши
  2. Koje lepo ime bas lici na harmoniku;))

    ОдговориИзбриши
  3. Pita sa sirom mi je uz zeljanicu najdraža pita i mislim da mi nikada ne može dosaditi. Ovako slagana kao harmonika super izgleda !

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!