Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

8. 2. 2012.

Domaće tortilje



Mirisne domaće tortilje od kukuruznog brašna možete nadenuti bilo čime, šta god vam padne napamet ili šta već imate na raspolaganju i nećete omašiti. Bilo da je u pitanju povrće, meso , riba ili neka kombinacija sigurno će biti ukusno i pravi izazov.

Potrebno je:

-250g kukuruznog brašna
-250g belog brašna
-1 supena kašika šećera
-1 kafena kašičica soli
-0,5 dl ulja ili 50g margarina
-1 kesica praška za pecivo
-oko 3dl vode



Način pripreme:

Pomešati kukuruzno brašno, belo brašno, prašak za pecivo, so i šećer. Dodati ulje ili otopljen margarin. Malo promešati pa lagano dolivati vodu i mesiti rukom dok se ne dobije glatko testo. Umešeno testo prekriti providnom folijom i ostaviti da odstoji 2 sata. Nakon toga testo premesiti i podeliti na 10 loptica. Svaku lpoticu razvući oklagijom i formirati tortilje. Tiganj bez masnoće jako zagrejati pa stavljati jednu po jednu tortilju da se ispeče sa obe strane. Pečene tortilje, odmah nakon vađenja iz tiganja prekrivati vlažnom krpom. Tako zamotane u vlažnu krpu držati do serviranja da se ne bi osušile.

Ja sam ih ovom prilikom punila pilećim mesom ispečenim na ulju. Za prilog sa ubacila Guacamole, a svaku tortilju premazivala Kremom od avokada.





PRIJATNO!

7 коментара:

  1. Obožavam tortilje :) nedavno sam prvi put doma radila tijesto, ali nisam znala da bi trebalo staviti vlažnu krpu pa su mi se osušile :/ pa sam drugi put radila košarice od tortilja da mi se opet ne bi osušile! Sad znam za sljedeći put, hvala na savjetu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne bi ni meni palo na pamet, ali je recept koji sam pronašla odličan i naznačeno je da se zamotaju u vlažnu krpu.

      Избриши
  2. Одговори
    1. Kupovne su nekako bele i blede, a ove sa kukuruznim brašnom su em ukusnije em dekorativnije.

      Избриши
  3. Sto su doooobre tortilje, a tek fotke... evo vec grickam minitor!:D

    ОдговориИзбриши
  4. prekrasne torilje, žute ko sunce!!ja obično radim od bijelog brašna!

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!