Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

12. 7. 2012.

Totalno čokoladna torta

Pakleno je ovo leto! Nikako se rashladiti. Najveća ludost od svega je uključiti rernu na 4-5 sati radi pripreme posluženja i poslastica za proslavu rođendana. A šta ću kad sam takva, pa volim da kuvam, pa volim da prijateljima razmazim nepca. Bilo je tu i slanog i slatkog. Vrhunac je bila ova torta koju sam osmislila donekle inspirisana Laninom Čokoladnom parfe torticom. Zapravo, nisam mogla da se odlučim da li da pravim voćnu ili čokoladnu tortu pa sam napravila obe! Sreća pa se čizkejk ne peče! Trebao je biti sa malinama ali sam sasvim slučajno u piljarnici gde redovno kupujem zatekla i sveže borovnice koje nisam smela da propustim. Obzirom da je voće bilo jako sveže nisam ga kuvala nego samo zalila čistim zaslađenim želatinom.
Čokoladna torta je lagana, s tim da je vrlo intezivnog ukusa jer sam koristila čokoladu sa 70% kakaa.



Potrebno je:

- 10 jaja
- 500g šećera u prahu
- 2 kašike tamnog kakao praha
- 1 kaška alkoholnog sirćeta
- 150g kristal šećera
- 5 dl mleka
- 5 kašika brašna
- 100g čokolade sa 70% kakaa
- 250g margarina
- 250g šlaga

Način pripreme:

*kore:

Razdvojiti belanca od žumanaca. U belanca dodati kašiku sirćeta pa umutiti penasto pa uz mućenje dodavati šećer u prahu, kašiku po kašiku. Na kraju dodati kakao i dobro umutiti da ne ostanu grudvice. Izliti masu na papir za pečenje u pleh 35x40cm i sušiti oko sat vremena na 100 stepeni. Osušenu koru izvaditi iz pleha i podeliti na dva dela.
Ukoliko želite okruglu tortu sušite dve kore od po pet belanaca u plehu 26-28cm.

*fil:

Žumanca umutiti sa kristal šećerom i brašnom. Mleko staviti da provri pa dodati čokoladu. Kada se čokolada istopi zakuvati umućena žumanca u mleko. U ohlađen fil umutiti margarin.

Filovati kore pripremljenim filom i celu tortu premazati filom pa ukrasiti šlagom u koji možete dodati kašiku kakao praha da bi ugođaj bio potpuno čokoladan. Tortu pre serviranja dobro rashladiti.

Komentar moje drage prijateljice nakon prvog zalogaja ove torte bio je: "Oprosti Bože, zgrešila sam!"
Držim je za reč ;)

PRIJATNO!

6 коментара:

  1. Totalno gresna tortica, razmazices tvoje goste nacisto!:))) Srecan rodjendanac (jos jednom:) i moze sada taj tanjiric ovamo... za kasicicu cu se snaci!:)))

    ОдговориИзбриши
  2. Krasna torta :) Meni je pretoplo i izbjegavam pečenje kolača i torti, a jedu mi se tako da 'patim' gledajući ovu tortu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Uh koja divna tortica, fino rashlađena baš je prava ljetna poslastica !
    Sa zakašnjenjem želim ti sve najbolje za rođendan, čestitam !

    ОдговориИзбриши
  4. Divno kremasta torta, koju bolje da sad nisam vidjela (dok gledam ovu fotografiju gutam knedle...:D) S malim zakašnjenjem sretan ti rođendan, sve najljepše!!

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!