Copyright © 2009-2017 Shacky's kitchen. All Rights Reserved.

Странице

28. 10. 2012.

Lava kolač sa Nutellom

U ovomesečnoj igrici Ajme, koliko nas je naša domaćica Irena je postavila sastojak-zadatak Nutellu. U prvi mah sam bila oduševljena temom, ali trebalo mi je dosta vremena da smislim šta bih kao svoj doprinos pripremila. Setila sam se lava kolača, koji nikada nisam pravila, a koji svakako vredi isprobati, bar po rečima onih koji su ga pravili ili jeli.
Osnovni i najvažniji sastojak ovog kolača je kvalitetna čokolada, a ja sam uz inspiraciju sa Laninog bloga i neke izmene uspela u prvom pokušaju izvedbe kolača sa tekućom sredinom.



Potrebno je:

- 90g čokolade sa većim udelom kakaa (ja sam koristila Bambi čokoladu sa 70% kakao delova)
- dve vrhom pune supene kašike Nutelle (verujem da i drugi kremovi mogu odigrati tu ulogu)
- 120g margarina za kolače
- 3 jajeta
- 100g šećera
- 100g brašna
- malo ulja i brašna za posipanje kalupića
- šlag za dekoraciju

Način pripreme:

Čokoladu, nutellu i margarin staviti u šerpicu da se otope na pari. Za to vreme žicom umutiti jaja sa šećerom. Otopljenu čokoladnu masu lagano u mlazu ulivati u umućena jaja uz stalno mešanje. Na kraju dodati brašno i žicom izmutiti da ne bude grudvica.
Kolač se može peći u keramičkim kalupima, metalnim kalupima ili kalupima za mafine. Koju god vrstu kalupa da koristite dobro ih premažite uljem i pospite brašnom da vam se kolač ne bi zalepio. U pripremljene kalupe sipati testo i staviti u rernu prethodno zagrejanu na 200 stepeni. Ukoliko pečete u keramičkim posudama kolač će biti gotov za 12 minuta. U metalnim kalupima se kolač brže peče tako da je dovoljno 9 minuta, koliko sam i ja pekla (merila štopericom). Kada kalupe izvadite iz rerne ostavite da se prohlade 2-3 minuta pa onda lagano prevrnite na desertni tanjirić.
Dekorišite šlagom i poslužite tople, jer kakav bi to lava bila da nije topla ;)

PRIJATNO!

11 коментара:

  1. Kakva dobra fotka, rastopicu se nacisto... bas mi se svidja na ovaj nacin sa Nutellom, da znas da cu isprobati.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Lavu kolač volim a još s dodatkom nutelle, jako dobro.

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam lava kolač, a s nutellom je sigurno još bolji. Odlična ulaznica!

    ОдговориИзбриши
  4. Joj, kako je divan! Jako, jako mi se svidja!

    ОдговориИзбриши
  5. uh, mislim da sad neću moći više ništa drugo raditi samo ću misliti na ovaj kolač, fotka je divna

    ОдговориИзбриши
  6. Kako samo zamamno izgleda, fotografija je fantastična!

    ОдговориИзбриши
  7. upravo sam napravila kolac, veoma je ukusan. Slobodno probajte i necete se pokajati :)))

    ОдговориИзбриши
  8. Napravila i zaista najbolji recept na koji sam naisla kada je u pitanju lava kolac. Ja sam ga pekla u silikonskom kalupu 12 minuta, ali mislim da je to previse, pa pretpostavljam da je za taj kalup dovoljno pomenutih 9. Bez obzira na to, kolac je ispao odlicno.

    ОдговориИзбриши

Uvek spremna za pokude i pohvale, pa nemojte biti škrti na rečima!